Září 2016

Angličtina

26. září 2016 v 21:41 | Káťa |  Káťa tvoří

Kamarádka připravuje online kurz pro rodiče, anebo učitele, jak zábavně učit děti anglicky englishwithkids.com.
Má to opravdu pěkné a ještě k tomu to funguje. Může bez výčitek říct, že je vše odzkoušeno na dětech (vlastních i cizích :o).
Ke kurzu má i vychytané kartičky s různými hrami, taháky a slovíčky, a protože chce mít vše opravdu pěkné, rozhodla se, že nechce kartičky zákazníkům posílat jen tak v pytlíku.
Vymysleli jsme proto tenhle obal. Je vyztužených, aby pěkně držel tvar, kartičky mají své místo podle druhu a ještě je zajištěn kulatou pruženkou, aby vše drželo pohromadě a mohli si rodiče "taháky" brát všude sebou.
Ještě ho plánujeme doladit cedulku s logem a pak už budou dozajista mé obaly cestovat i s angličtinou po celém světě.
Teď aby na mě taky trochu té angličtiny přeskočilo a já nebyla takový jazykový barbar.

Pro tetu

26. září 2016 v 8:12 | Káťa |  Káťa tvoří

Toto je narozeninová taštička pro tetu pratetu.

Z posledních zbytků lesní látky co se mi tak moc líbí.

Použitelná na jakékoliv malé nezbytnosti do kabelky i do kufru a opravdu pěkně vypadá.

Vždycky když tuhle taštičku šiju, říkám si: udělám jich víc, ty by se mohly prodávat samy, ale pak nějak k činu nedojde.

Ale až já budu mít jednou víc času, tak to uvidíte, jak naplním sklady :o)

Prodejní sobota

21. září 2016 v 9:14 | Káťa |  Káťa tvoří

Tuhle sobotu jsem celou strávila na již zmiňovaném Řemeslném workshopu.
Moc jsem si to tam užila. Stánek jsem měla už tradičně v rodinném kruhu s mou sestřenicí a neteří, a bylo nám veselo.
Měla jsem dílnu pro děti na vybarvování textilních hraček a podle mého měla úspěch. Nezbylo mi nic, poslední dvě hračky jsem dala darem a jinak vše našlo svého malíře či malířku.
I nějaký ten nákrčník či hračku jsem prodala, ale hlavně jsem si to užila, popovídala a odpočinula od svých ratolestí. A to je také potřeba!
Ty se zastavili jen na chvilku také si něco povyrábět, pokoukat a chvilku zaprodávat :o), jinak strávili den s babičkou a taťkou.
No a já jsem teď připravená na další várku šicích úkolů, které před sebou mám.
Tak hurá do toho!!!

Prý poslední

15. září 2016 v 9:43 | Káťa |  Chcete mě?

Prý je dnes poslední tropický den tohoto roku.
Tak jsem se na to připravila a právě došila hromadu teploučkých nákrčníků pro děti.
Beru je sebou do Volyně, tak kdo už přemýšlí čím zateplit, ať si přijde vybrat.
A teď už zase hurá za sluníčkem a vodou!

Pro vílu

14. září 2016 v 8:56 | Káťa |  Káťa tvoří

Tohle je čelenka pro jednu malou modrookou vílu, co měla v sobotu narozeninovou oslavu.
Barvu organzy vybíral Máťa a korálky mě zas napovídal Kuba, takže jsem šila pod odborným dozorem :o).
Úspech byl tedy zaručen! Také to úspech byl, čelenka se líbila a víle slušele moc.

Na workshop

12. září 2016 v 8:34 | Káťa |  Káťa tvoří

Hlavní náplní těchto dní...šít šít a šít.
Chystám se na sobotní řemeslný workshop ve Volyni.
Nová várka didaktických kostek je už hotová a teď jsou na řadě vybarvovací hračky do mojí dílny.
Když se zdaří, tak třeba ještě stihnu ušít nějakou novinku, co si nosím v hlavě, ale každopádně mě tam najdete s mími spinkálky, zající, koši na hračky a dalšími věcmi, které možná znáte a nebo neznáte z fler-obchůdku.
Moc se tam těším a doufám, že tam potkám spoustu známých i neznámých fajn lidí.
Takže nezapomeňte v sobotu sraz ve Volyni.

I v září na cestách

7. září 2016 v 9:20 | Káťa |  Výlety

To abychom neměli po prázdninových výletech takový šok, vyrazili jsme hned první zářiový víkend na další akci. Tentokrát jsme v tom ale nebyli sami.
Užívali jsme si totiž parádní společnost lidí z Nunyho bývalé (některých i ze současné) práce na každoroční super akci v Nové Vsi.
Jak to tak na těchto akcí bývá, po večerech se griluje, pije, povídá a děti řádí až do noci, ale aby člověk nezahálel, je nutné přes den zařadit i nějaký ten výlet.
Letos jsme se vydali na hrad Hazmburg. My máme prostě ty zříceniny nějak v oblibě a není se čemu divit, když je na nich tak krásně, tajemně a dobrodružně.
Největším dobrodružstvím, ale tentokrát nebyl zas až tak hrad jako takový, i když byl opravdu krásný, jako záchrana malého ptáčka uvízlého v hradní studni.
Toho tam objevili děti a Zojka, která to tak nemohla nechat nakonec i našla statečného záchranáře, který se do akce pustil.
Nakonec ptáčka vytáhli v kyblíku na provaze, odnesli ho se sušit na sluníčko a dostal i nadrobenou sušenku.
Nejvíc nejvtipnější na tom je to, že zmiňovaný záchranář byl můj spolužák z vejšky, kterého jsem viděla naposled asi před devíti lety. :o)
"Inu svět je malý a o náhody není nouze".

Český ráj po třetí

5. září 2016 v 10:23 | Káťa |  Výlety
Ještě jedno letní stanovaní jsme letos stihli.
Tak jako v loni i předloni jsme i letos neodolali krásám Českého ráje.
Chvíli jsme váhali nad návratem do fajn kempu v Sobotce, ale nakonec jsme se rozhodli podlehnout recenzím, a vyrazili jsme do Sedmihorek.
Sedmihorský kemp má spoustu ocenení jako rodinný kemp a asi i právem. Není to ale nic pro nás - hlava na hlavě a každý den jiný soused.
Hromady animačních programů mi zrovna nevyhledáváme, ale když už jsme tam byli, využili kluci příležitosti a okoukli místní zvířátka (i když asi tak 60 dětí na 8 morčat je už na pováženou), ale měli v ruce opravdickou strašilku a pohladili si velikého hada. Druhý den se ještě svezli na koni.
Toť vše co se recenze kempu týče. :o)

Náš program se samozřejmě týkal hlavně výletování.
Druhý den ráno jsme hned vyrazili na cestu. Šli jsme kolem pramenu sv. Antonína do lesů a skal, na Mariánskou vyhlídku, kolem Adamova lože a na zámek Hrubá skála. Tam jsme se zastavili na malou sváču, a pak zpátky přes Myší díru do Sedmihorek.
Cesta teda není ani trošku pro kočárek, tak jsem musela Betynku nést v nosítku, ale zvládli jsme to obě dvě.
Kromě kamenitých a křivolakých cestiček nás potkali i písečné úseky, na tom nejemnějším písku se kluci rozhodli i zout boty a lebedit si ve vyhřátém písečku na boso. Kuba pak už boty nenandal a putoval bosky snad tři čtvrtě cesty, čím vzbuzoval u kolemjdoucích docela pozornost :o).
Odpoledne jsme už jen odpočívali v kempu, zašli si na limošku a k rybníku a pozdě večer si chlapy vyrazili i na ohňovou show.

Třetí den jsme už zase balili a po cestě domů jsme se zastavili na zřícenině hradu Valečov, kde bylo ke koukání, zkoumání a prolézání mnoho příležitostí.

Touto cestou jsme ukončili prázdninové výletování a teď už očekáváme akce poprázdninové. Podzimní psát nechci, protože předpověď počasí zas až tak podzimně nevypadá :o). Snad nám to léto ještě dlouho vydrží.

Školák

1. září 2016 v 23:05 | Káťa |  Naše dítka i dítka spřízněná

A je to tu, máme doma prvního školáka!
Dnes se šlo do i ze školy s úsměvem, tak snad mu to vydrží.
Moc ti držíme palce Maty, ať tě škola baví a ať si z ní co nejvíce odneseš do života!!!