Jak schovat flek :-) - návod

12. července 2013 v 21:53 | Káťa |  Káťa tvoří

Znáte to. Máte tričko a na něm flek. Vyprat nejde a tak co s tím? Přece to nevyhodím ne?!!
Právě v této situaci jsem se ocitla a protože mě měl Kubík dobrou náladu, rozhodli jsme se vám připravit můj první návod.

Takže co potřebujeme. Tričko s flekem (nebo i bez fleku, ten není nutný), tenký jednostraně nažehlovací vlizelín, pěkný kousek látky a nápad.
Já jsem se rozhodla pro srdíčko. (Pro tuhle metodu aplikace to chce nějaký jednoduchý tvar.) Nejprve jsem si vyrobila jedno papírové, nemám takové oko abych to střihla rovnou z látky.

Když se vám podaří vybrat tu pravou nejkrásnější látku a tak si na ní srdíčko překreslete a vysřihněte o kousek větší (přidavek na šití).

Pak si ustřihněte kousek vlizenlínu a látkové srdíčko na nej přišijte kolem dokola. Pozor lícem k lepivé straně!!!!!

Odstřihněte přebytečný vlizelín a tam kde jsou oblouky vystříhej malá véčka. Chce to zastřihnou i špičku tak jako na obrázku,aby se tam nehromadila látka.

Do prostředka vlizelínu, vystříhněte opatrně kříž přes který pak protočíte látku lícem na vrh.

Vše pěkně porovnejte a přežehlete na pečícím papíru, aby se vám aplikace nepřilepila na žehlící podložku.

Naměřte si kam přesně se má srdíčko dát, přižehlete a můžete se pustit do šití. Vemte to hezky po krajíčku.

A je hotovo.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ajka ajka | Web | 12. července 2013 v 21:56 | Reagovat

A tričko je jak nové :-)))
Ajka

2 jana jana | 12. října 2013 v 14:32 | Reagovat

No to bych musela být tak šikovná jako Ty, abych si takhle zakryla flek :-)